Client Relation Management, Кишинев

Цена: Цену уточняйте
за 1 ед.

Описание товара

When we speak of Customer Relationship Management, we mean a broad strategy for managing the company's sales and relationships with customers. It involves using technology to organize, automate and synchronize business processes, in particular the activities of sales, customer service or technical support. In large part, the objectives are to find or attract new customers, retain existing ones and educate customers or recover previously lost customers.

CRM (by eConsulting) brings together all the techniques used to achieve a relationship with your customers and is responsible for:


  • Development of customer contracts;


  • Keeping existing customers;


  • Development of new prospects;


  • Generating of new sales.

If you have CRM (by eConsulting) you can continually monitor very simple and useful the development of your products sold to customers, product quotations, purchase orders, contract management, creating reports on customers, creating marketing campaigns, customer statistics, e-mail management.

Thus eConsulting through CRM solution offers:


  • To learn more about the market;


  • To better organize;


  • Understand, anticipate and manage customer needs.

CRM (by eConsulting) improves the way a company communicates with its customers, and sales managers' results are more easily measured and optimized.

CRM solution (by eConsulting) provides the tools and features necessary to create and maintain a clear picture of customers, from first contact. All documents, tax documents, observations and interactions with a client are stored in the system, this way, they can be found in the system unit, by all employees that have this right.

CRM system offers user-friendly features to optimize how sales and marketing department, will attract new customers, manage marketing campaigns, manage sales activities. In this way, the CRM system (by eConsulting) will help employees make better decisions and get a clearer view on customers.


Услуги, похожие на Client Relation Management

Не нужно ждать, оформите заказ на «Client Relation Management» от фирмы «Eficient Consulting, SRL» на нашем портале BizOrg.Su.

Почему «Eficient Consulting, SRL»:

  • гарантия качества и строгое исполнение взятых на себя обязанностей;
  • разнообразные способы осуществления платежей;
  • для посетителей портала BizOrg фирма «Eficient Consulting, SRL» предоставляет особые условия;
  • фирма «Eficient Consulting, SRL» работает на партнерских условиях с знаменитыми брендами.

Звоните прямо сейчас!

Ответы на популярные вопросы

  1. Информационное описание указано с неверной ценой, контактный номер телефона не доступен и т.д.

    Если у вас возникли проблемы с «Eficient Consulting, SRL», то укажите идентификаторы компании (14132) и услуги или товара (102028). Наш отдел по работе с клиентами займется решением данного вопроса.
  2. Как оформить заявку

    Хотите «Client Relation Management»? Спишитесь с организацией «Eficient Consulting, SRL» по контактным данным, указанным в правом верхнем углу.
    Не забудьте указать, что нашли фирму у нас – на площадке БизОрг.
  3. Как посмотреть еще больше информации о предприятии «Eficient Consulting, SRL»

    Чтобы узнать еще больше сведений об организации, кликните в правом верхнем углу страницы на ссылку с названием организации, а потом нажмите на интересную Вам вкладку с описанием.

Техническая информация:

  • предложение размещено с 10.03.2017, время обновления – 10.03.2017. Следите за обновлениями на сайте, чтобы не пропустить стоящую внимания информацию;
  • «Client Relation Management» находятся в категориях: «ИТ Услуги», «Разработка программного обеспечения», «Разработка программных средств», «Внедрение систем планирования и бизнес-анализа». Там же можно посмотреть остальные продукты или услуги, которые могут быть вам интересны;
  • количество просмотров сведений на представленной странице площадки – 188 раз.

Телефоны:
Client Relation Management